راهکارهای متنوعی که دنیای مدرن برای رفع نیازهای روزمره از جمله انتخاب و خرید کالا به افراد پیشنهاد می دهد، باعث افزایش سرعت و دقت در انجام این امور می شود. با این شرایط تازه دیگر کمتر کسی کالایی را بدون تحقیق و بررسی خریداری می کند. مشتریان پیش از خرید هریک از کالاهای مورد نیاز خود، با طیف وسیعی از انتخاب ها مواجه اند و در مقابل آن، به اطلاعات دقیق تری نیازمندند. دقت در ویژگی های هر کالا و دسترسی به اطلاعات صحیح نیاز اساسی مشتریان است. امروزه روش های نوین و هوشمندانه خرید، می تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد و همین امر موجب شده روزانه افراد بیشتری به جمع استفاده کنندگان سرویس های اینترنتی بپیوندند .